Hraju Simíky... znovu

3. července 2016 v 16:23 | Melanie |  The Sims
Za několikaměsíční neaktivitu se nemám jak omluvit, prostě nebyla chuť a nápady na články.

Po delší době, kdy jsem buď neměla náladu na The Sims, nebo jsem zrovna hrála Fallout či Banished, jsem se opět pustila do hraní rodiny Knigtových. Naposledy tu byl, pokud mě paměť neklame, článek o Annabelle, která bydlela se svojí rodinou v sousedství z mazlíčků (furt si nepamatuju, jak se to město jmenuje) a zrovna se jí narodil syn Stephen.
Po nějaké době se mi zachtělo zahrát si ve městě z dodatku Tropický ráj, takže jsem celou rodinku vzala a přesunula ji do Isla Paradiso. Stephenovi se narodila mladší sestra Joanne, ačkoli naprosto netuším, s kým to dítě Annabelle měla.
Stephen vyrostl, vzal si dívku jménem Mia, se kterou má tři děti - Barbaru a dvojčata Marka a Michaela. Jak Stephen, tak Mia rádi cestovali, takže jsem s nimi pořád jezdila do Egypta, Číny nebo Francie. Po nějaké době mě ale tohle všechno trochu omrzelo. Jakmile Barbara dospěla, rozhodla jsem se ji přestěhovat...

...na hausbót!

Vzhledem k tomu, že miluje psy, nemohla doma nechat svoji fenku Flossie. Je to nějaké plemeno, které jsem už zapomněla. Teď, když Barbara žije sama, pravděpodobně přibudou další psi, ale zatím si bude muset vystačit s tímhle.

Ještě honem běžela na radnici odmaturovat. Zvládla to jako premiantka třídy.

Jeden z důvodů, proč miluju hausbóty, je ten, že s nimi můžete jezdit prakticky po celém Isla Paradiso, což je praktické, vzhledem k tomu, že celé město leží na několika ostrovech. Máte práci na vedlejším ostrově? Žádný problém, popojeďte do některého z přístavů, které jsou blíž!
Barbara sice žádnou práci nemá, ale kormidla se stejně chopila, protože v přístavu, kde byla, se nemohla dostat domů, pokud vylezla z loďky. Byl tam poněkud prudší svah a vždycky mi to hodilo, že tudy jít nemůže.

(Teď mě trochu mrzí, že nejela ve dne, protože Isla Paradiso je docela hezké, i když na mě trochu moc barevné město a baví mě v něm fotit.)

Plavba jí trvala trochu delší dobu, protože jela až na druhý konec města, ale z dobrého důvodu. Rozhodla jsem se zkusit něco nového, co by mě mohlo trochu zabavit a Barbara má jako celoživotní přání mít pětihvězdičkový hotel a vydělat si jeho provozováním uričtý počet Simoleonů - mám dojem, že 40 000, ale nevím to jistě.
Barbara proto koupila jistý neobjevený (no, teď už objevený :D) ostrov, který ještě kdysi našla Annabelle (a opět netuším, jak se jí to vlastně povedlo :D) a zřídila si na něm hotel. Hausbót "zaparkovala" tak, aby to měla ke svému hotelu co nejblíž.
Vzhledem k tomu, že celé rodině pořád ještě zbývá něco přes dva miliony, nemusela jsem si dělat starosti s výstavbou a na ničem šetřit. Ostrov jsem trochu upravila, uhladila jsem terén - určitě to budu ještě přestavovat, ale pro začátek to stačí.

Původně ten ostrov vůbec nebyl tak hladký, naopak, uprostřed byl docela velký kopec, ale já jsem šikovná a poradila jsem si s tím. Tu bílou budovu budu určitě ještě časem upravovat, ale stavěla jsem to včera kolem půlnoci a už jsem neměla náladu se s tím nějak moc piplat.

Druhý ten se tedy hotel otevřel. Zatím má jenom pár hostů, ale vzhledem k tomu, že to byl první den, tak to neřeším. Tady už můžete vidět hotel v provozu. Najala jsem člověka, co se postará o recepci:

Tak tohle je, prosím, luxusní apartmá. Zevnitř jsem to nefotila, je to tam dost malé, ale je tam postel, noční stolek, televize a koupelna.

Tohle je hotelová věž. Nesnáším hotelovou věž, protože ji nemám kam dát a vůbec se mi sem nehodí, ale bez ní by hotel nešel otevřít, protože právě tam jsou všechny běžné pokoje. Do věže se nedá vejít, takže netuším, jak to v těch pokojích vypadá.

V té bílé budově, kterou jste mohli vidět předtím, je několik důležitých místnosti (a několik jich ještě časem přibude). Například tohle je jídelna. Ty bufetové stoly jsou zlo. Můžete vždycky navolit, jaký druh jídla se tam bude podávat (snídaně, obědy, večeře, dětské jídlo, vegetariánské jídlo, moučníky, suši, čínské zákusky a to nevím, jestli jsem na něco nezapomněla), ale když vám tam některý druh jídla chybí, tak si na to někdo zaručeně bude stěžovat. A něco bude chybět skoro vždycky, protože na tolik bufetových stolů tam prostě není místo. Nebo tedy zatím ne. Takže jsem tam zatím dala vegetariánské jídlo, dětské jídlo, suši, snídaně a čínské zákusky. Zbytek prostě není. Se stim smiřte.

V druhém patře se prozatím nachází jen záchody a posilovna.

Ačkoli je celý hotel na malém ostrůvku a kolem dokola je moře, hosté požadují i co největší bazény. Asi proto, že v moři chybí spousta atrakcí - klouzačky, skákací můstek, nebo třeba bar.

Navíc v těsném dosahu máte vířivku a gril - no máte tohle v moři? Nemáte! A jako bonus se můžete projít po žhavém uhlí. A to se vyplatí!

Na druhé straně bazénu si můžete koupit i občerstvení a různé pití - tedy za předpokladu, že příště ten zaměstnanec přijde dřív, než dvě hodiny po začátku pracovní doby.

Tohle je zatím všechno, co jsem zvládla odehrát, tak uvidíme, jak se to rozjede.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.